dinsdag 22 september 2009

Geen tijd

Geen tijd om te bloggen, want ik moet studeren... Maar het is allemaal nog steeds erg onoverzichtelijk wat ik nu precies moet doen en dus kan ik me er niet zo goed toe zetten en ga steeds blogjes lezen enzo)
I don't have time to blog because I have to study... Since it is still very blurry what I have to do I can't get myself to it, so I keep looking for fun blogs to read and other excuses.
Bovendien moet ik steeds naar mijn brievenbus lopen om te kijken of mijn pakje er al is. Mijn secret angel heeft laten weten dat er iets onderweg is. Verder heb ik bij Rachel iets gewonnen, degene voor wie ik de speldenkussen cupcakes maakte, maar ik heb geen idee of dat al onderweg is, zij heeft het druk met verjaardagscadeautjes naaien..
Besides, I keep walking to my door to see if the postman has been around. My secret Angel has let me know something is on its way. And... I won something in Rachels give away, but I don't have a clue if it is on its way or not. She is frantically sewing birthday presents at the moment.

1 opmerking:

Simone de Klerk zei

Wat ben jij enorm bezig geweest! Mooie spullen heb je gemaakt. De huizenstof in je nieuwe tas vind ik erg leuk!
Nog een fijne week!
PS: Ik zal mijn zus in Den Haag het adres van Sandra geven. Ik heb haar aangestoken met 'stitchery'. LEUK!