maandag 24 augustus 2009

Secret Angel project


Vandaag opende ik de web log van Nathalie (Cinderberry stitches). En kijk eens wat ik zag! Haar ontwerp voor de secret Angel swap 2009. Is het geen schatje, ik ga er gelijk aan beginnen. Ik kon niet helemaal ontdekken hoe het er van binnen uit ziet, maar ik verzin wel wat.
Today I went to Nathalie (Cinderberry stitches) web log and look what she designed for the Secret Angel Swap 2009. I am going to start right away, I love this design. I couldn't figure what it looked like inside, but I will make up something myself.

2 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk dat je ook bij mij op bezoek bent geweest.
De foto's aan de zijkant zijn van mijn jongste en oudste DD en mijn kleinkinderen, de 5 op de bank horen bij de oudste en haar toemomstige en de kleine met de ondeugende oogjes is van de jongste kleindochter, haar zie ik elke dag.

Groetjes
Ines

jacq zei

Lief is die hé! ik heb hem al geprint klaar liggen, zat me ook al af te vragen vd binnenkant, volgens mij heeft ze alleen een groot rondje met een kleine rondje, maar verder niks, denk dat ik er een zakje en een stukje vilt in naai.