vrijdag 21 augustus 2009

Sampler

Ik maak al de hele week elke avond plannen om morgen te gaan naaien. Maar de dag is steeds zo weer om, we zitten echt nog in de vakantie flow. Zo meteen moet ik weer aan het werk, de klas helpen klaarmaken en met mijn nieuwe collega overleggen om volgende week weer te kunnen beginnen.
Dit borduurwerk zat in een tasje om mee te nemen als ik ergens op visite ging. Blijkbaar ben ik vaak op visite geweest, want hij was gisteravond ineens zomaar af. O nee, ik pakte het ook af en toe als ik (sporadisch) een avondje op de bank hing en TV keek. En eerlijk... ik vind het jammer dat het klaar is, het was zulk leuk werk. Het is de bedoeling om er een tas omheen te maken waar mijn kleine quilt ring in past om het zo mee te kunnen nemen.
Every day this week I planned to start sewing next day. But somehow the days pass without having time. We are still in holiday mood. Today I will go to school to prepare the class room and talk to my new teaching partner.
This stitchery was in a little (toiletry)bag to take when visiting. I must have visited a lot of people since it suddenly wash finished last night. O no, it was such a lovely small project that I picked it op in the occasional times I was spending a night on the couch in front of the telly. I plan use it for the front of a bag I wnat to make where my small quilting hoop fits in.

8 opmerkingen:

anneke zei

zo meteen ga ik ook weer naar m'n werk, we hebben de startvergadering voor volgende week de kinderen weer komen.

zeker met 1 kleur kun je zo lekker doorborduren. het is een mooie borduurlap geworden leuk om op een tas te zetten!

werk ze weer.

conny's quilts zei

Wat een leuk borduurwerk Jantine. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je het in een tas hebt verwerkt, leuk idee is dat! Sterkte met de eerste werkzaamheden op school. Ik ben al weer een weekje bezig geweest met mijn nieuwe groep 5 en zit al weer helemaal in het ritme...hoewel het de eerste dagen altijd nog wel vermoeiend is...weer wennen aan het lesgeven, alért zijn, al het geroezemoes.... Veel plezier in je eerste week!

Handmade by Mai zei

Ik kon ook niet van mijn plek, maar daar is vakantie voor, om te genieten van het gezin en eens even niet moeten....De sampler is erg mooi, ben benieuwd naar het eind resultaat.

inge zei

mooi werk jantine!

Hennie zei

Mooi borduurwerkje zeg, lijkt me erg handig een tas voor je ring.
Groetjes Hennie.

Mistea zei

Your work is beautiful - what's not to like about a Red project. Good to hear you have enjoyed visiting whilst on vacation. Enjoy the little baggy you make also. Thanks for sharing.

Mary zei

wat een leukerdje met die verschillende abc's en de scharen !!

Corrie zei

Oh ja, dit is een heel prettig borduurwerk, ik heb er ook zoveel plezier aan beleefd. Erg leuk geworden en je laat de tas later toch ook wel zien he?! Fijn weekend Jantine.