zondag 16 augustus 2009

Nog één keer

Helemaal tevreden was ik niet over de kwaliteit van de foto's in de mozaïek. Ik had ze gemaakt toen het al schemerig werd en ik ze zo graag wilde laten zien. Ik kon het niet laten met wat mooier weer nog een paar foto's te maken. Deze quilt verdiend mooie foto's, al zeg ik het zelf. De eerste ging wat mis...
I wasn't satisfied about the quality of the pictures in the mosaic. I made them at dawn. So I couldn't resist doing it again on a sunny afternoon. This quilt needs to have very good pictures taken. I am so proud of it. The first one took itself (and my shoes)


In de border heb ik links en boven sterren gequilt met een raster er achter. Ik hoopte dat je door het raster de sterren extra goed zou zien. Maar een van tweeën, of mijn sterren zijn niet groot genoeg of het raster had fijner gemoeten. Goed leerpunt voor de volgende keer, deze doe ik niet meer over ;-).
In the border I quilted stars in several sizes with a grid behind it. You do not see this very good. I should have made the stars bigger or the grid smaller, I will see to that in a next quilt, not in this one any more ;-).



Mijn zusje en zwager kwamen logeren en wilden gisteren graag naar het strand. We wonen er niet zo ver vandaan (half uurtje rijden) maar het was toch al lang geleden. We hadden een heerlijke dag! Met een behoorlijke wind waren er hoge golven. Ik heb in geen jaren zo heerlijk in de zee gezwommen!
My BIL and sister came to visit and they wanted to go to the beach. Good idea! Even though it is just about half an hour driving, it had been a long time since we went. The weather was great. With quite a lot of wind the waves were marvelous. I can't remember when was the last time I had such a great swim!


10 opmerkingen:

Kris zei

Oh I love this quilt! You have done a lovely job Jantine. (I like your shoes too!) Looks like fun at the beach too!

Linda Robertus zei

Het is een prachtige quilt geworden Jantine!

quilting Jeannet zei

Het is een prachtig quiltje geworden Jantien, dat is weer klaar voor kerst. Wij wonen aan het strand en ik moet je zeggen dat ik er zelden kom, gek eigenlijk he, en we gaan wel op vakantie naar BV Texel.

groetjes, Jeannet

Mistea zei

That quilt has come up beautifully, I like the stars you have quilted. It looks like a perfect day at the beach, unlike here where it was really windy and wet on the weekend. Enjoy

Tineke zei

Wat een mooie quilt heb je gemaakt zeg! Leuk dat we mochten meegenieten via de foto's! Fijne week met veel energie toegewenst...

Handmade by Mai zei

Deze foto's komen veel beter tot zijn recht, het is een erg mooie quilt geworden. Zo te zien hebben jullie een fijne dag aan het strand gehad.

Sandra zei

Joepie, deze kerstmis hangt ie! Supergedaan :0)

May Britt zei

It is a beautiful christmasquilt. I have actually made it myself too and I love it.

Kris Meares - Tag Along Teddies zei

Hey Jntine! Your Christmas Quilt looks FABULOUS! You should be very proud. This is the pattern I bought for my best friend last year and helped her get started just recently, except she's doing the smaller version with the nativity scene sna the row of hearts under it - hope it ends up looking as good as yours! :0) Bear Hugs! KRIS

Simone de Klerk zei

Werkelijk prachtig en geweldige kleuren! Wat een werk!