dinsdag 7 juli 2009

HOERA

Vandaag wordt Lucas al weer 10 jaar. Wat een leeftijd. Hij is verwend met leuke cadeautjes en straks ga ik pannenkoeken brengen voor de hele klas. (Gelukkig heeft hij maar 12 kinderen in de klas, in mei heb ik er 60 staan bakken voor zowel Esthers als Davids klas) Het is een bijzonder jaar voor hem geweest. Vorig jaar toen hij jarig was wisten we net dat hij naar het speciaal onderwijs zou gaan. Nu zit hij daar een jaar en we zijn zo blij dat we deze beslissing hebben genomen. Het gaat heel goed met hem. Hij is veel rustiger, ontspannender en zijn werkhouding is met sprongen vooruit gegaan. Wij gaan met vertrouwen de toekomst tegemoet!
Zaterdag liet Rachel mij weten dat mijn speldenkussens aangekomen zijn. Ik ben blij dat ze veilig gearriveerd zijn en ze was er erg blij mee! Ik las haar blog al voor zij mijn swappartner was, dus het voelde alsof ik haar al een beetje kende. Ga vooral eens een kijkje nemen! Zij maakt leuke dingen en haar zoon kan het ook al! Het was een leuke swap Sandra, dank je wel!

Today is Lucas birthday. 10 years old. How big is that? He is spoiled with nice presents and later today I will bring pancakes to celebrate his birthday at school. (Am I lucky he had only 12 kids in class, in may I had to make about 60 for both Esther and Davids class) He went to a special school this year and looking back it has been the best decision to make! He is much more quiet, relaxed and his working attitude has improved miles! We are seeing into the future with confidence!
On Saturday Rachel let me know my parcel had arrived in Australia. I am glad they arrived safely and she was very happy with them. You must go over to Rachels blog, I was reading it even before she got my swap partner, so it felt like I knew her already. I love what she makes (and her oldest son makes lovely things too) and she has some lovely kids too! It was fun Sandra, thanks again!




5 opmerkingen:

Mama Monique zei

Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. Ik hoop met mooi weer!?

Yvonne aka sommeke zei

Van harte gefeliciteerd Lucas!

Margeeth zei

Gefeliciteerd met je zoon. Wat fijn dat het zo goed met het gaat op school, welke school is het?

Sandra zei

Gefeliciteerd met Lucas'verjaardag, fijn dat hij zo lekker in z'n vel zit! En de Swap, graag gedaan! Je pakje is veilig aangekomen, ondanks de dropjes :0)

anneke zei

nog van harte gefeliciteerd met Lucas, ook alweer een decennium moeder van dit mannetje. over een paar weken wordt onze jongste ook 10.
fijn dat hij het zo goed doet op z'n nieuwe school. het blijft een moeilijke beslissing, maar het pakt vaak zo goed uit.

groetjes
anneke