donderdag 11 juni 2009

Scissor fob of scharenhangertje en Pincushion Summer swap


Weten jullie nog dat ik twee maanden geleden nogal zielig op de bank hing en toen maar aan het borduren ben geslagen. Een pakketje om te oefenen met borduren over één draadje. Afgelopen weken heb ik het afgemaakt en gisteren eindelijk kunnen vullen. Mijn eerste "finish" voor juni. Zouden er nog meer volgen of zou het gewoon te druk zijn in huize Urban? Wel kans op met drie dagen werken in plaats van één.
Remember I wasn't feeling well and hang on the couch? The only thing I could do was read a little and stitch a little. I had this cute kit for learning to stitch over one thread. Over the weeks I made stitches here and there and last night I filled it up. My first finish for this month? Will there be more this month of will it be too busy in the house of the Urbans. I do have to work three days a week instead of one until the end of the school year.
Ik ben ook begonnen aan de volgende swap, daar heb ik nog maar twee weken voor. Je weet wel, die van de speldenkussens. Dat moet toch lukken binnen die tijd. Ik hoop dat het wordt zoals ik denk en wil dat het gaat worden...
I started on the Pincushion Summer Swap. I hope it will turn out as I think and want it to turn out.

5 opmerkingen:

Handmade by Mai zei

Je stofjes voor de pincushion swap zijn erg mooi. En je eerst finish is ook heel erg mooi.

Sandra zei

Ik vind 'm superleuk!

Hennie zei

Je borduurwerkje ziet er leuk uit en natuurlijk gaat dat lukken met je spelden kussentjes.
Succes Hennie.

Lena zei

Die stofjes! Supermooi! Het gaat lukken, hoor! ;-)

Mama Monique zei

Kijk, dat laatste is mooi meegenomen, maar wel jammer als je dan minder tijd hebt om de rest lekker in elkaar te freubelen.

Dit kussentje is wel heel erg leuk geworden hoor! Complimentje!