zaterdag 13 juni 2009

Knex en zusje

Ik denk dat veel van jullie k'nex wel kennen. Maar nu wil ik graag aandacht voor kid k'nex ;-). Dit is een wat grovere en makkelijker vast te maken variant van k'nex. Zoals je ziet is onze David er helemaal gek van. Vorig jaar kreeg hij van opa en oma een grote kartonnen doos.Hij maakt de mooiste dingen er van en heeft voor zijn verjaardag nog een aanvulling gekregen. Nu wil het geval dat het de laatste weken in de aanbieding is bij Intertoys (voor minder dan de helft van de gewone prijs!). Ook bij Zeeman vond ik wel eens kleine busjes voor een paar euro waar je een gekke auto of gek vliegtuig oid van kan maken. Misschien een leuke tip voor mensen met kinderen in de peuter en kleuterleeftijd of voor opa's en oma's met kleinkinderen in die leeftijd?
I think most of you will know the k'nex. Do you know the kid k'nex. It is an easier sort of k'nex and our youngest loves it!



En dan nog meer reclame ;-). Mijn zusje is een webwinkel begonnen met allemaal leuke dingetjes. Ik ben supertrots op haar. Dus ga snel even kijken hoe zij er uit ziet en wat ze maakt op ztof.
My sister started her own webwinkel, so you can go and have a look how she looks like and what she is making at ztof.



6 opmerkingen:

inge zei

hoi Jantine, de link naar de webwinkel lijkt niet te kloppen...

Jantine zei

Er ging inderdaad iets fout. Ik heb het nu verbeterd en hoop dat het nu wel klopt!

Mama Monique zei

Kijk... dat zijn tips waar we wat aan hebben ;o)

Mama Monique zei

Dank je wel! ;o)

Margeeth zei

Het schijnt dat Knex uit het assortiment gaat bij de Intertoys, en dat het daarom zo goedkoop is.

Kris zei

I have never heard of kid knex! My kids must be growing up!