zondag 21 juni 2009

Finished and on its way


Dit lag woensdagavond op mijn tafel en donderdagmiddag was het veranderd in twee cakejes. Ik heb ze verzwaard met een steen onderin zodat ze blijven staan. De grote ziet er naar mijn idee echt uit als een lekkere chocolade muffin met roze glazuur en de kleine vind ik net een ijsje, met een wafel en spikkels op het ijs. Ik kon niet kiezen welke van de twee op te sturen als speldenkussen voor de pincushion summer swap, dus gingen ze allebei in een envelop, samen met een mooi schaartje en een FQ. Op weg over de grote oceanen naar ????
This was what was wandering on my table last wednesday when we had our quiltbee. On thirsday afternoon they had been turned into this. The big one does look like a chocolate cupcake with pink icing and I think the little one looks like an ice cream with pringles. I made them stand by sewing a stone inside to make it a little more heavier. I couldn't decide which one to sent, so together with some nice siccors and a FQ I sent both pincushions over the seas to ????

David had vrijdag een feestje en het betreffende vriendinnetje vroeg om poppenkleertjes. Dus heb ik donderdagavond in anderhalf uur nog een slaapzakje in elkaar gedraaid. Daarvan had ik er al meer gemaakt, dus het patroon en de werkwijze kon ik dromen, ook al was het al een paar jaar geleden. Dus twee speldenkussens en een slaapzak, toch weer drie dingen af!
David had a birthdayparty last friday and as this girlfriend wanted dolls cloth I traced a pattern I could dream and sewed a sleeping bag for her doll in 1,5 hours. So with 2 pincushions and a sleeping bag I have another 3 finishes!

5 opmerkingen:

Mama Monique zei

Een ontzettend leuk idee om zelf "even" zon'n zakje in elkaar te stikken. En wat een leuke taartjes zijn dat geworden!

Ik heb een allereerste quiltproject aangekocht: een schaaretuitje. Ben benieuwd of dít nu een start van het virus gaat worden ;o)

Handmade by Mai zei

Die cupcakes staan bij mij nog altijd op mijn wimmetjes-lijst. Leuk is die slaapzak.

katrien zei

Leuk je speldenkussentje,de krijger zal er blij mee zijn.

Lena zei

Schattige taartjes! Je zult het maar krijgen...wat een rijkdom!

Levin (and Emily) zei

i love the pincushions - so cute. your swap partner is very lucky :)
l
x