woensdag 13 mei 2009

Nieuwsgierig?


Volgens mij is mijn opzet wel geslaagd en heb ik veel mensen nieuwsgierig gemaakt ;-). Allereerst vierde mijn grote dochter vrijdag haar verjaardagsfeestje. Ze is in de vakantie 12 jaar geworden!
Verder ben ik druk aan het naaien aan een paar geheime projecten en daar kan ik je nu niet veel meer van laten zien omdat mogelijk de ontvangers ook meekijken.
Van deze quilt moet inmiddels alleen nog het biesje tegen genaaid worden. Een foto van het totaalbeeld en het bijbehorende verhaal krijgen jullie als de quilt weggegeven is, en dat kan nog wel even duren.
I did make you nosy, didn't I ;-)? I am very busy. First my big girl had her birthday party as she turned 12 the week before last. And about sewing, I am busy with a few projects I can't tell you all about, sorry. But I can give you another peek. This quilt only needs its binding finished. I will tell you the story once it is given. And that might take a few more weeks.

Nog bedankt voor allerlei suggesties omtrent de tas. Ik ben druk aan het naaien en al ver gevorderd, kijk, hier zie je een stukje, de buitenkant is vandaag afgekomen, helemaal gequilt. Ik heb veel intensiever gequilt dan ik eerst van plan was, maar met een luisterboek op de achtergrond kwam de inspiratie al snel en kon ik niet meer ophouden.
Thanks for comments on what bags to take with your projects. I am very busy sewing a special project to keep applique and this is part of the outside. As you can see, it is quilted. While listening to a good listening book inspiration came around and I got caried away. Did a lot more intense quilting than I intended, but I love it!

2 opmerkingen:

Kris zei

I love your intense quilting too! Lovely!

conny's quilts zei

Wat een slim idee dat luisterboek. Behalve quilten lees ik ook heel graag maar dat lukt niet tegelijk....ik houd het idee even in mijn achterhoofd voor als ik weer naar de bieb ga! Spannend die stukjes die je laat zien, ben benieuwd wat het wordt!