maandag 4 mei 2009

Belevenissen op het web



Er is altijd van alles te beleven op het web. Van ene paar dingen wil ik je graag op de hoogte brengen. Hebben jullie wel eens gehoord van inklingo? Nee, dan moet je even op deze site gaan kijken. Allerlei give aways deze maand voor mensen die het nog niet kennen of wel eens willen uitproberen. Voor mij dus, want ik weet dat het een manier is om mallen op stof te printen, maar verder heb ik geen idee. En misschien ook wel voor jou?
Robyn (die de great hexagon quilt a long heeft opgezet) heeft een give away. Via haar blog kun je ook doorlinken naar een hele nieuwe website SEWN met van alles over naaien. Ik heb me nog niet verdiept in de ins en outs, maar dat kun je zelf wel ;-).

There is always lots of things to do on the world wide web. I would like to tell you about those two... First inklingo. Have you ever heard of it? It is a way to print your samples and shapes on fabric. I haven't got into the ins and outs yet, but they have a lot of give aways this month to get to learn this method! So just pop over and have a go.
Second, remember the hexagon quilt quilt a long, that Robyn started. She is having a give away. If you go to her blog, you will find all kind of info about a new website SEWN., I haven't got into the details, but just go yourself and have a look.

1 opmerking:

Sandra zei

Toevallig vandaag ook op zitten snuffelen, veel te zien inderdaad! Goeie tip :0)