dinsdag 21 april 2009

Twijfel

Sinds mijn eerste swap deze zomer twijfel ik bij elke swap die ik tegen kom. BIj de meeste besluit ik heel wijs om het niet te doen, maar deze... F.R.I.E.N.D.S Swap klinkt wel heel leuk! Je bedenkt 7 dingen die met de letters van friends beginnen, misschien kan het zelfs wel met Nederlandse woorden. Deze stuur je voor 10 juli op naar je ruil partner... Nog tot 30 april de tijd om te beslissen... wat zal ik doen?
Every swap I stumble across makes me wonder. Will I participate or not. Most of them I wisely decide not to, but this one makes me doubting, the F.R.I.E..N.D.S swap. Buying your swap partner 7 items that begin with the letters of the word friends. Maybe I could even use dutch words to make it extra fun... I have untill 30th of April to decide.


En voor de liefhebbers van BOM. Ga even kijken bij MissyMack, zij gaat een BOM beginnen over een boerderij. Plaatjes om te stitchen of te appliceren...
For those who like BOM's, Missymack starts a fun one about farm life, which you can stitch, use colorque or applique!

5 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Bedankt voor de MissyMack link Jantine.... die BOM moet ik toch echt weer opslaan! ;-)

jacq zei

leuk die bom van missy mack heb hem gelijk uit geprint!

ene tja die twijfel herken ik helaas ook. Maar ik heb besloten om dit jaar eens wat meer voor me zelf te maken, en zelf met dat besluit twijfel ik nog wel eens.

Simone de Klerk zei

Helaas weet ik wat je bedoelt met swaps. Ik heb precies hetzelfde!
En bedankt voor de link naar die schattige BOM!

Sandra zei

Wel weer een leuke Swap, je kunt alle kanten op. Maar er komt nog een leuke aan! -> zie mijn blog :0)
Doe je mee?

Lena zei

dankjewel voor de link naar missymack! er is gewoon tè veel leuks, eigenlijk... ;-)