zaterdag 18 april 2009

Quiltvoet


Kijk eens wat de postbode vandaag bracht? Mijn stopvoetje om "free motion" te kunnen quilten. De vorige brak en ik heb er twee maanden op moeten wachten. Zoals je hebt gemerkt heb ik mijn tijd prima kunnen vullen met andere dingen, maar ik ben toch wel heel blij dat ik nu eindelijk een aantal sandwiches tot quilts kan afmaken. Dus ik ben even boven spelen...

This darning foot I use on my sewing machine for free motion quilting. My previous one broke somewhere half February. I have filled my time with lots of other fun things, but I am very happy it arrived at last so I will be able to transform some sandwiches and quilt tops into quilts. So I am off... playing upstairs...

7 opmerkingen:

inge zei

dus de komende weken zal je heel veel affo's hebben? ;-)

Koningskind zei

Veel speelplezier.

Kris zei

Ahh! My favourite sewing machine foot. Have fun Today!

Mary zei

zooooo, daar heb je even op moeten wachten !!! succes met je quilts afmaken !

Levin (and Emily) zei

I'm a bit intimidated at the thought of free motion quilting a whole quilt. I've made a few potholders but haven't attempted anything big as yet.
l
x

Corrie zei

Dat zet me weer aan om eindelijk ook zo'n voetje te bestellen, niet dat ik nu zo'n quiltster ben, maar er ligt nog steeds een stapeltje gesneden lapjes te wachten.

ingrid zei

Dat je er maar veel quilts mee mag maken !
Fijne dag , groetjes Ingrid.