woensdag 1 april 2009

Postman

Gisteren lag er een dikke envelop op de mat! Kijk eens wat er allemaal in zat. Spulletjes van Tracey voor de Paper bag swap. Van al dit moois ga ik iets leuks voor haar maken, ik heb al een idee, vanmorgen tijdens het douchen bedacht! En niet lachen... maar dit is wat ik klaar heb liggen om naar haar te sturen. Ik ben zelfs al naar het postkantoor gefietst, maar had mijn portemonnee thuis laten liggen.
Yesterday there it was. A big envelop all the way from Australia. It comes from Tracey, my partner in the paper bag swap. I have to sew her something and I have an idea already. NO. I am not going to tell you what as Tracey might be reading my blog too. And you better not laugh (I did when I opened the envelop) as this is what I have ready to sent to her. I did even go to the post office today, but forgot my purse...

6 opmerkingen:

Mama Monique zei

Sjonge... ben nog niet helemaal op de hoogte van het hoe en wat en zo, maar ben wel erg benieuwd wat het gaat worden. Al ben ik er ergens ook wel van overtuigd dat je ons er wel van op de hoogte zult houden ;-)

Succes er mee hoor!

Hennie zei

Je hebt leuke spullen gekregen ik ben benieuwd wat je gaat maken.
Ik weet zeker dat Tracey ook wel weg weet met jou pakketje.
Groetjes Hennie.

Margeeth zei

ben benieuwd wat je gaat maken. Is dat een yahoogroep waar je die swaps mee doet? En wat doe je met het eindresultaat, mag je het zelf houden of moet het terug naar degene die de spulletjes heeft gestuurd?

MissyMack zei

Oh some fantastic little goodies there! I can't wait to see what is made from them. Have fun Jantine!

Sandra zei

Dat ziet er leuk uit, bandjes, kantjes, knoopjes. Ik weet gewoon dat jij daar iets moois van maakt!
En wat je terugstuurt vind ik ook leuk, dat krijg je dus zelf weer terug straks als ik 't snap?? :0)

Kris zei

Jantine! I just sent my paperbag off today. I found it hard to choose fabric for me. Crazy! It should have been easy!