donderdag 23 april 2009

Pincushion summer swap


Ik heb wat knopen doorgehakt. Ik ga niet meedoen aan de eerder genoemde swap. Teveel werk en te weinig tijd. Maar deze ga ik niet laten schieten! Sandra van Quilt at Home organiseert een speldenkussen swap ter ere van haar nieuwe blog lay-out. speldenkussens zijn iets wat ik niet kan weerstaan ;-). Dus ga even naar haar blog en doe mee met de Pincushion Summer Swap.

I have made some decisions! I am not going to participate in the swap ealrier mentioned, but I am in this one. The Pincushion summer swap. My friend Sandra from Quilt at home is hosting this swap to honor her new blog layout. Go and have a look, it is worth the effort! So lovely and it suits her perfectly (yes, I know her good enough to tell you it does) Come please join, this is so much fun and not to big a deal. Anyone can take the time to create a lovely pincushion before the 21st of June!

6 opmerkingen:

Sandra zei

Je bent m'n eerste Swapper LOL bestaat dat woord?? Nu wel, gezellig dat je meedoet!

Cybele's patch zei

Ik heb nog nooit meegedaan aan een swap. Het lijkt me erg leuk, maar het kost zoveel tijd. En tijd is iets dat ik steesd tekort kom. Ik hoop dat er binnenkort dagen van 36 uur worden uitgevonden ;-) Maar ik ga even bij Sandra kijken. Wie weet.......

Simone de Klerk zei

Ik heb me hier ook ingeschreven! Goed te doen in de gegeven tijd. Lijkt me erg leuk!

Lena zei

Ik twijfel ook nog om mee te doen met deze swap, om dezelfde reden als iedereen...(te) weinig tijd.

Dat patroon van Church on the Hill is van Hatched and Patched (Anni Downs), en ik heb het gekocht op de Handwerkbeurs in Zwolle, bij de stand van Atelier Bep. Op mijn weblog vind je onder Webwinkels een linkje naar haar winkel. Misschien heeft ze het nog, of kan ze het bestellen? Succes er mee!

Mama Monique zei

Ik heb hem ook gezien, ziet er leuk uit hé? Weet alleen niet of ik er nu ook al aan toe zal komen. Moet er eerst maar eens rustig voor gaan zitten om te lezen wat zo'n swap nou precies inhoudt. Maar aanlokkend is het wel!

ingrid zei

Net bij Sandra las ik er al over. Ik ben benieuwd wat iedereen er voor mooi's van gaat maken. Zal wel op div. logs en blogs te zien zijn...
Fijne avond , groetjes Ingrid.