woensdag 8 april 2009

Even er tussenuit en nieuw garen

Afgelopen zaterdag zijn we met een omweg via Volendam naar Friesland gereden. Daar was ik nog nooit geweest. Het was zeker de extra gereden kilometers waard!
Last Saturday we took the side road to Volendam, an old village here in the Netherlands. I had never been there before. It was very much worth the extra kilometers!






















Toen ik naar de winkel moest voor nieuwe kaartjes, heb ik gelijk ook nog een paar garens meegenomen die ik niet kon laten liggen. Ik ben niet zo´n glittermens, maar een accentje hier en daar...
When I had to go to the shop for more bobbins, I couldn´t resist those variegated and gold thread. I am not really a person for all sorts of metallic and glitter, but a little accent here and there on a stitchery could be nice...

8 opmerkingen:

ingrid zei

Mooi de foto's van Friesland !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Kris zei

How beautiful! I love the ships.(boats?)

Lena zei

Een perfecte combinatie; mooi weer, water, boten, èn tot slot nog wat nieuw garen! Het is best eenvoudig om gelukkig te zijn, hè?!

Sandra zei

Wat is ons landje mooi hè! Toch leuk de glittergarens (voor kerstmis denk ik dan LOL)

Mistea zei

I love the colours in your photos, and the boats on the water say peaceful to me. Always good to stray off the main road to see the gems.

Cybele's patch zei

Weg van de snelweg kom je de mooiste plekjs tegen. En Nederland heeft soms zulke verrassend mooie plekjes.

lani zei

nice blog i have a friend in the netherlands....lani

Levin (and Emily) zei

your photos make me want to go back to holland so much. i haven't been back since i was 15 (too many years ago). i would dearly love to go to the town my sister lives in :)
maybe one day.
l
x