vrijdag 10 april 2009

Cadeautje!

Net toen ik woensdag de deur uit wou gaan ging de bel. De Postbode met een pakje uit Australië! Ik wist meteen wat het was. Mijn cadeautje van de give away van MissyMack. Natuurlijk konden we niet weggaan zonder het eerst open te maken. Daar had ik een paar enthousiaste vrijwilligers voor. Jongens wat een verwennerij. Twee tijdschriften, twee patroontjes, een heel aantal rolletjes stof, een zakje roze kraaltjes en niet te vergeten een meisjes knuffel die Sam speciaal voor mij gemaakt heeft. We zullen een leuk plekje voor haar zoeken, misschien ergens in mijn naaikamer met Mrs. Monkey.
Last Wednesday I was ready to get out the door when the door bell rang. The postman with a package from Australia! I knew right away my present from Missymacks give away had arrived. I couldn't leave before opening it. And had three happy volunteers. O boy, I have been spoiled. Look what was in it, two magazines, two patterns, a bunch of fabric roles, some beads and a lovely girl softie Sam has made especially for me. We will find a nice place for her, maybe somewhere in my sewing room with Mrs. Monkey.
Later op de middag hebben we koekjes gebakken met witte chocolade. En aangezien we geen chocolate chips konden vinden in de winkel, stond Esther zelf de chocoladereep in stukjes te hakken.
Later that afternoon we have been making chocolate chip cookies and as we couldn't get chips at the shop I got my big daugther cutting a bar of chocolate.

6 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Erg leuk give away-cadeautje, geniet er van!
En fijne Paasdagen!

Sandra zei

Jaa, daar is het pakje dan! En wat ben je verwend zeg, geniet ervan enne...waren de koekjes lekker??

Cybele's patch zei

Wat ben je lekker verwend. Leuk om zo'n verrassingspakketje te krijgen.
Fijne Paasdagen!
Gr. Jossie

MissyMack zei

YAY! So glad to hear it arrived there safely! Congratulations once again on winning my giveaway. I hope you have fun with all the bits and pieces! :)

Mama Monique zei

Heerlijk hé? Dat (verwen)gevoel? Dat had ik nou ook, een week of wat geleden ;-)

Hoe zijn de koekjes uiteindelijk geworden? Denk dat ze vast de koektrommel niet gehaald zullen hebben. Of wel?

Leuke nieuwe foto trouwens. Ben dól op fotootjes kijken. Het geeft je altijd zo'n goede impressie en je kunt er ook zo'n mooi gevoel bij krijgen (niet gek bedoelt bij jouw foto hoor!).

Verder wilde ik even langs komen om je een goed weekend toe te wensen. Hoop dat je samen met je familie er een paar fijne dagen van mag maken.

Mistea zei

Lucky you. Such pretty fabric and nice patterns. Enjoy all your goodies. Mmm chocolate chip cookies my favourite. Looks like you enjoyed cooking with the young people.