maandag 16 maart 2009

Quilt weekend


Ik ben weer terug! Van wat? Van een geweldig weekend met 60 medequilters. Hoe dat was daar zijn gewoon geen woorden voor, zo gezellig! Slapen met 6 meiden op een kamer, in het bovenste bed dat verschrikkelijk piepte bij elke beweging... slappe lach, veel inspiratie, nieuwe mensen leren kennen, gezichten bij namen die je al jaren op de lijst leest, af en toe een steekje doen... De pannenlappen lagen zaterdagochtend als verrassing bij ons bord. Deze maakte ik voor iemand anders. Na een keer of drie ruilen kwam ik thuis met één die precies bij mijn keuken past!
Zet ik net de computer aan, blijk ik ook nog de give away van Missymack gewonnen te hebben, wat een verrassing! Ongelooflijk. Geen probeem dat de chocola naar iemand anders gaat, mag ik toch eigenlijk niet eten. Ik kan gewoon niet wachten tot het pakketje aankomt en ik eindelijk al die mooie dingen door mijn handen kan laten gaan!
Donderdag kregen we nieuwe banken. Door alle voorbereidingen van het weekend heb ik er nog nauwelijks op gezeten. Dat heb ik gisteravond ingehaald ;-). Vandaag wou ik bijslapen, maar nu ligt er een ziek jongetje op de bank en durf ik niet naar bed. Misschien probeer ik de andere bank straks nog even uit.

I am back! We had a quilters weekend with about 60 quilters! You probably can imagine how much fun that was. Sleeping with 5 other girls in one room, having the upper bed which squeaked with every move, lots of laughter, inspiration, getting to know people you only have mailed with for years. Will be back next year! We had to make two connected potholders and above are pictures of the one I made. I received a blue and white one which suites my kitchen a lot!
Last Thursday our new couches came. Have hardly had a change to sit on them and now a sick little man is laying on the biggest one. Maybe I can get a nap on the other one later ;-).
And then, I won Missy Macks give away, I still can't believe it, what a lucky person am I. All those lovely goods. And since I better not eat sugar, I am not sorry at all she is sending the chocolate to someone else. I can't wait for the package to arrive and enjoy all those goodies...

12 opmerkingen:

Juweliertje zei

Veel beterschap gewenst met de kleine en gefeliciteerd met je prijs. Ziet er veel belovend uit!
Tot het volgende quiltweekend?!
GRoetjes, Sabine!

Bette zei

I love the new lounges! I was trying to remember what you had before. I would be jealous of your quilt weekend, but I am going on one in April.

Yvonne aka sommeke zei

Blij dat we er bij waren, hé! Beterschap voor het zieke jongetje!

Katrien zei

Leuk je ontmoet te hebben.

Linda Robertus zei

Beterschap voor je ventje! Fijn dat het quiltweekekend zo leuk was. En wat een prachtige banken!

Mary zei

gossie, sneu zo'n ziek ventje !! beterchap ! mooie banken trouwens. en tot volgend jaar !

Simone de Klerk zei

Zo te horen, hebben jullie het erg gezellig gehad! En ... gefeliciteerd met het winnen van je giveaway.
Nog een gezellig week!

Sandra zei

Wat klinkt dat weekend gezellig, ik plan 'm ook in voor volgend jaar. Een bofkont ben je dat je won! Leuk hoor :0)

anneke zei

die banken worden direct goed ingewijd...
heerlijk, zo'n weekend lijkt me. ook wel spannend op stap met betrekkelijk vreemde mensen. maar zo een heel weekend bezig met quilten, heerlijk.

leuke pannenlap!
en boffen met zo'n mooie prijs; zelf was ik vorige week ook al in de prijzen gevallen.

groetjes

Mama Monique zei

Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n ontzettend leuk weekend hebben gehad. En wat leuk om daarnaast ook nog een ste lezen dat je het overseas pakket hebt gewonnen! Ben erg benieuwd naar wat er nu allemaal precies in zit en wat je er van gaat maken ;-)

Leuke bank trouwens! Hopen dat de zieke snel weer op de been is. Beterschap!

inge zei

prachtige banken! ze zitten/liggen waarschijnlijk heerlijk onder een quilt :-)

Quilter Kathy zei

I see your Orange Crush is being put to good use! I love to see my family wrapped up in quilts I have made for them!