woensdag 11 maart 2009

Maak kennis met....

Missy Mack. Via het bloggen heb ik al kennis gemaakt met veel mensen. Sommige weblogs bezoek je een keer, maar vaak blijf je terug komen en ga je weer naar andere weblogs. Zo kwam ik via via terecht bij Missy Mack. Een van de vele Australische weblogs die ik tegenwoordig lees. Blijft gek, lezen dat het zomer is terwijl het hier koud is. En dat de eerste herfstbriesjes ontstaan terwijl wij naar de sneeuwklokjes en crocussen kijken. Missy Mack heeft een give away vanwege haar 50e blog! En ze vraagt iedereen er over te vertellen en aan te sporen ook te gaan kijken, dus: Ga vooral even kijken... TRouwens als je er toch bent... ze gaat een hele leuke swap organiseren! Je mag zelf stofjes en kantjes ed uitkiezen, die stuur je op naar je swap partner en die maakt daar wat van voor jou! (En andersom) Ik ga zeker meedoen, jij ook!

While blogging I have met some wonderful bloggers. And one of them is Missy Mack. She lives in Australia. It is still very strange to read about summery weather when we have snow, or people being glad is gets a little colder when we are happy with a little sunshine and admire spring flowers!
She is having a give away because of her 50th blog and you are welcome to enter.
Also she is organizing a bag swap. Go and read all about it! It sounds like a lot of fun and I am certainly going to enter!

3 opmerkingen:

Kris zei

I love Missy Mack's blog! I am going to do her paper bag challenge too!

Mama Monique zei

Laat ik die swap nog maar even niet doen ;-) maar een bezoekje heb ik haar wel gebracht. Wat een leuke box hé?

Heb nog steeds geen lang stuk vrije tijd gehad voor de PP die ik van je heb gekregen. De korte tijd die ik even had om het snel, snel door te lezen heeft me alleen maar een heleboel vraagtekens opgeleverd. Ben benieuwd of het ooit nog zal gaan lukken :-(

Béa zei

Congratulations to be the giveaway winner !
I am going to do the Paper bag swap too, perhaps see you soon ...
Hugs from France, Béatrice