maandag 30 maart 2009

Kijk maar....



Kijk eens... zie jij het ook? Nee, ik bedoel niet dat mijn tafel zo mooi leeg is, dat is toevallig. Er is iets anders gebeurd...
Something happened in my sewing room. No, I do not mean my table is (almost) empty...




Vrijdag zei ik toch dat ik iets ging doen... hier een klein tipje van de sluier... Het iets wordt heel mooi, maar ik ga het pas laten zien als het wat verder in elkaar zit. Ik heb het hele weekend hard genaaid en ben heel goed opgeschoten! I have been sewing all weekend, just a little picture of what it is going to be. I will show more when the top is finished.

Maar vandaag heb ik eerst maar eens tijd gemaakt voor deze quilt: Ik heb hem vorige winter gemaakt onder leiding van Ted Storm. Er kwamen wel erg veel vouwen in van het liggen, dus nu eerst maar eens sandwichen. Omdat het nog wel even kan duren voor ik aan het quilten van deze quilt toekom, rijg ik hem keurig... met restjes quiltgaren.
Today I started sandwiching this quilt I made last year in a course with Ted Storm. As I plan to hand quilt it far in the future I sandwich it not with safety pins but quilting thread.

O ja, Helena, van Syverkstan, opent een webshop met leuke patronen en misschien nog wel meer moois, ga maar eens even kijken. Je kunt zelfs een van de patronen winnen!
O yes, Helena, from Syverkstan, opens a web shop, you better go and have a look. You can even enter her give away!

7 opmerkingen:

gerda van der kort zei

Mooie quilt van jou bij Ted Storm! Gauw afmaken want het is zonde om deze als ufo door het leven te laten gaan. Je maakt ons wel nieuwschierig met het kleine fotootje! Kom deze week zeker weer even kijken.

Sandra zei

Wat heb je heerlijk veel licht in je 'atelier' LOL Je maakt me wel nieuwsgierig hoor..vertel, vertel wat wordt het? Ted's Mystery verdient zeker een héél mooi plekje, niet te lang laten liggen hoor!

Mama Monique zei

Sjonge, je hebt altijd van die leuke tips...

lena zei

hele mooie kleurtjes; ook ik ben heel benieuwd wat het gaat worden! wordt vervolgd, dus! veel succes er mee!

Kris zei

I love that quilt top. The fabrics are lovely. So vibrant!

ingrid zei

Wat een heerlijke vrolijke kleuren op de op een na laatste foto !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

Anoniem zei

naar de quilt van Ted's cursus hebben we samen nog staan kijken vorig jaar, leuk dat jij hem nu gemaakt hebt. Heel veel plezier met je raam. Ik heb er ook een en ik heb zulk fijn licht op mijn werktafel.

groeten, marcella
nuttigenfraai.web-log.nl