maandag 23 maart 2009

Draaimolen

Ik voel me alsof ik de hele dag in dit ding heb gezeten... Zaterdag hadden we de start van een relatie cursus (nee, geen problemen hier hoor!) van de kerk. Samen met andere stellen werken aan het goed hebben in en goed houden van je relatie. Het tweede onderdeel was een dansles! We gingen de tja, tja ,tja leren. Halverwege riep ik al of ze geen dans konden verzinnen waarbij de mannen moesten draaien, want ik werd er al wat duizelig van. De les duurde maar een uurtje en daarna kregen alle stellen aan hun eigen tafeltje lekker eten aangeboden. Maar hoe dat smaakte weet ik niet. Ik kreeg nl. steeds meer last van duizeligheid en werd steeds misselijker... BJ heeft de auto gehaald, daar ben ik met mijn ogen dicht voetje voor voetje heen geschuifeld, heb me met moeite er in laten zakken en ik weet niet meer hoe ik thuis in bed ben gekomen, maar dat is gelukt. Gisteren nog de hele dag in bed gelegen. Af en toe een uurtje voorzichtig rechtop met een boek (nog een Katie Fforde uitgelezen!) en verder heel veel slapen! Vandaag heeft BJ de kids naar school geholpen en ben ik heel voorzichtig beneden gekomen om in ieder geval mijn eigen eten te kunnen regelen. Alles gaat heel voorzichtig en langzaam. Zolang ik mijn hoofd niet beweeg denk ik dat ik de hele wereld aan kan ;-). Heb een paar steekjes geborduurd, maar dat is te veel turen. Af en toe eventjes achter de computer, dan weer tijden mijn ogen dicht op de bank (ben ik even blij dat onze nieuwe bank breder is, daar pas ik wel languit op!) en hier een daar een bladzijde lezen, zo ziet mijn dag er uit... Je begrijpt, ik heb onze relatie even getest ;-).
Ik hoop snel weer terug te zijn met een wat vrolijker verhaal!

I feel like being in this thing for the whole day... I have a "disturbance of equilibrium" since Saturday. I don't know if that is the right word to use in English, but it is what the online dictionary gave. Hope to be back soon with better news! It started after a fun dancing lesson at a relation course in church. (No, don't worry, no relation problems here, just working together about keeping the relation healthy and strong!)

5 opmerkingen:

Sandra zei

Lijkt me niks zo 'zeeziek' zijn de hele dag...Knap maar snel op! :0)

Mama Monique zei

Tja.... da's ook een manier om je nieuwe bank in te zitten ... euhh ... liggen ;-)

Yvonne aka sommeke zei

En inderdaad .... om je relatie te testen! ;-)
Ben je al beter nu?
Zou 't alleen van dat dansen zijn?

MissyMack zei

Oh Jantine! I hope you are feeling better soon!

Mary zei

heftig !!! beterschap !