donderdag 26 maart 2009

Borduren op de bank

Terwijl ik herstel van mijn evenwichtsstoornis, zit ik uren op de nieuwe bank. Zie je het voor je? Kussen om in weg te zakken, thermoskan warme thee en een borduurwerkje. Want dat lukt wel weer. Toevallig had ik mijzelf vorige week een klein pakketje cadeau gedaan voor het leren borduren over één draadje. Het geheel wordt een schaarhangertje. Daar kon ik nu heerlijk mee aan de slag. Het is erg leuk om te doen en makkelijker dan ik had verwacht. Want als je over één draadje borduurt dan neigt je draad soms achter je werk te verdwijnen. Maar nu niet meer, ik weet hoe het moet! Wil je het ook leren, het pakketje heet Twisted Threads van Gingham Village en koop je hier. zoek bij speciale pakketjes.
Hoe vind je het mooie borduurlinnen? Ik krijg zin om nog meer te bestellen ;-).

Whilst recovering I am spending hours on my new couch! Can you imagine? Nice soft big pillow to collapse in, thermos full of tea and a stitchery. I just spoiled myself last week with a little packet to learn how to stitch over one thread! It had a very good description on how to do it. ANd you know what! I have found it is a lot easier than I thought it would be. The package is called :Twisted Threads - Gingham Village and you can find it here. Look at "speciale pakketjes". It is going to be a scissor fob. You see that lovely linen, I feel tempted to order more! Have even some plans with it but it will have to wait.

9 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Leuk borduurwerkje, met een verrassend stofje! Bedankt voor de link! Beterschap!

Kris zei

Lovely work Jantine! The linen is gorgeous. Hope rest is doing good for you!

Yvonne aka sommeke zei

Gelukkig toch een beetje beter?
Lief borduurwerk en zeker schitterend garen!

inge zei

beterschap!

Lena zei

goed om te lezen dat je weer wat op de been bent. beterschap!
en wat een leuk borduurtje! veel plezier er mee!

Kieny The Dutchlady zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt en zelfs kan borduren. Hopelijk ben je snel weer de oude.

Cheryl zei

Hope you are doing better. Rest is the best thing. Love what you are working on!

Sandra zei

Zo piepklein over 1 draadje, maar zó leuk :0)

Mama Monique zei

Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. En wat een leuk werkje laat je hier zien! Heb direct ven om het hoekje van de website gekeken en zag ook wel een leuk werkje. Moet alleen nog even uitvinden hoe ik het kan bestellen ;-)

P.S. hoe vind je mijn nieuwe blog? Ben ook aan het blogspotten. Eens kijken of ik die ook onder de vingers kan krijgen ;-)