donderdag 19 maart 2009

Birds in the air...

Als de lente komt gaan de vogels zingen! En wat was het mooi lenteweer afgelopen dagen. Ik kwam via via bij een leuk vogelpatroon terecht en kon het niet weerstaan. Normaal heb ik niet zoveel met vogels, maar deze vond ik is zo simpel en ze lijken zo echt! Ze waren zo af! Ik denk voor elke vogel een kwartiertje naaien op de naaimachine en nog zo'n 25 minuten voor het vullen en dicht maken (en ondertussen film kijken). Ook zulke leuke vogels maken? Of zelfs een mobiel. Dan moet je even hier gaan kijken!
Trouwens, mijn boek is uit. Wat is Katie Fforde toch een heerlijke schrijfster. Ik lees haar boeken graag in het Engels, dat gaat wat minder snel en dan kan ik er wat langer van genieten!

When spring comes, the birds get to sing. And last few days it really felt like spring outside! I came across a lovely bird pattern. Normally birds are not my thing, but this one is so simple and looks so real I couldn't resist it. So I made two. It took me about a quarter of an hour on machine sewing and about 25 minutes stuffing and closing (while watching a film). Do you also want to make them, or even a mobile with birds, you better go and have a look here. By the way, I finished my book. I just love Katie Fforde! I prefer reading her books in English, I read that slower than Dutch and that means I can enjoy the books longer

8 opmerkingen:

Sandra zei

Ik had ze ook gezien, leuk hoor! Die stoffen passen er ook precies bij :0)
Heeft Esther ze al ingepikt??

supergoof zei

Wat leuk om ze bij jou weer terug te zien!
Ze zijn ontzettend goed gelukt.
:o)

Christine zei

Love those little birds and here in Germany they are starting to sing as it is getting a bit warmer.

cheers
Christine

Kris zei

Birds here sing all year round. We are so lucky! Your birds are beautiful!

Levin (and Emily) zei

hello,
i found your blog through missy mack. i'm glad that you translate in english as my dutch is not that good. i hope the birds you made bring spring with them. here we are finally heading for some cooler weather which is just wonderful :)
l
x

anneke zei

leuke vogeltjes, ook een leuke aankleding voor Pasen straks

Mama Monique zei

Wat heerlijk lijkt het me als je in het engels kunt lezen en schrijven. Een beetje lukt me ook nog wel, maar als ik net als bij jou en enkele andere bloggers de engelse vertalingen van jullie verhaal zie? Petje af hoor!

De vogels zien er leuk uit. Ga direct even een kijkje nemen.

Goede week toegewenst!

Mistea zei

Those birdies are too cute! I am liking those colours a lot. Thanks for sharing.