woensdag 4 maart 2009

Aanwinsten

Maandag was ik er helemaal klaar voor. Alles in huis gedaan, was, strijk, zuig, tijd om boven te quilten. Nog anderhalf uur voor ik de kinderen weer moest halen. En toen... viel de stroom uit. Op naar de winkel voor een boodschap die ook nog moest. Winkel dicht, ook stroomstoring. Toen ik om half 4 weer thuis kwam was er weer stroom maar geen tijd ;-). We moesten nog naar de bibliotheek en om 5 uur eten omdat David nog zwemles had! Gisteren de hele dag gewerkt en 's avonds met een boek in bad gedoken en daarna onder de wol. Pas vanochtend kon ik verder!

Deze twee boeken kocht ik maandag van mijn verjaardagsbonnen:
Een prentenboek van mijn favoriete schrijvers/illustrators

En...

een boek met 50 verhalen uit verschillende landen. Dezelfde auteur schreef eerder "Lang geleden..." een boek met in 50 verhalen de hele Nederlandse geschiedenis. Zowel de kids als ik waren erg enthousiast over dit boek, dus het nieuwe durfde ik ook wel aan. De lengte is precies goed voor een lekker voorleesverhaal!

Monday afternoon I was all ready to machine quilt when the power turned off... After 2 hours the power was back on, but my time gone! Today I had some nice quilting time. Above pictures of two books I bought for vouchers I received at my birthday.

1 opmerking:

Kris zei

It's so frustrating when the power goes off isn't it? I guess there's not much you can do about it though. Love the books! Beautiful illustrations!