dinsdag 24 februari 2009

Wat ligt er op jouw bed?


Lynette Andersen vroeg wat er op ons bed lag... Nou ja, niet aan mij persoonlijk maar aan ons allemaal.
Ik heb in december hier al over geschreven, de eerste quilt die ik ooit maakte. Ik geniet er elke dag van als ik langs mijn kamer loop. Hij is gevuld met gewone fiberfill en er zit een goedkope katoen die vreselijk pilt aan de achterkant. Ik wist toen nog niet beter! In de winter verzorgt deze quilt precies het extra laagje wat we nodig hebben om warm te blijven. En het bedekt de kier die twee eenpersoons dekbedden opleveren en waar we soms last van hebben ;-).

Lynette Andersen asked to show which quilt we have on our bed. Well I just did a few month ago but for this reason I will do it again! This is my first quilt ever. It has a cheap cotton on the back which is pilling and a fiber fill filling, but that was the best I knew by then. This quilt gives us the extra warmth we need in winter, especially when it freezes outside.

4 opmerkingen:

Miranda zei

ziet er gezellig uit hoor. Zo te slapen onder de sterren. Ik ben nog steeds bezig met mijn florentine sampler, vrees dat ik het eng vind om nu al die lappen tot een doek te gaan maken, en Dear Jane zit hier maar telkens koffie te leuten. Trouwens op je vlinderproject ben ik ook dol op.
Groetjes uit het koude, doch zonnige Virginia

Mama Monique zei

Aahhh.... mag ik er nóg eens van genieten? Vind het écht een plaatje!

Hadasse zei

Oh dat is vast veel werk geweest! Mooi gemaakt hoor!

Kris zei

So pretty! I love this quilt!