dinsdag 3 februari 2009

Trots


Heel trots ben ik op mijn lieve dochter. Weet je nog dat ze in november leerde borduren? Haar boekenlegger is vandaag af gekomen. Het is zo leuk om je dochter iets te zien doen waar je zelf veel plezier in hebt! Jammer dat het geen affo van mij is, ik had haar graag een kans gegund in de challenge...
Ze zat heerlijk te werken en ineens was het al half 10, en dat terwijl ze midden in de CITO toetsen zit. Hoewel, ze maakt zich er helemaal niet druk over en dat hoeft ook helemaal niet. Ze gaat prima op school!

I am very proud of my 11 year old daughter. Remember I learned her stitching last november? She finished her project today! It is so much fun to see your daughter do something you love to do yourself! I am sorry for her it is not one of my finishes... Then I could have entered it in the challenge!

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Bravoooo voor Esther!

Sandra zei

Wat leuk dat haar boekenlegger af is, ik zag haar laatst zitten met haar borduurwerk...vertederend! Zeg maar dat ik 'm heel mooi vind :0)

Wilma zei

Esther. Goed gedaan!!! Knap werk, meisje!!