zondag 15 februari 2009

Tijd om bij te kletsen


Zeg eens eerlijk, hoe vaak ben je langs geweest om te kijken of je misschien het speldenkussen had gewonnen ;-). Nu, het antwoord is bekend! Kijk maar. Met 10 inschrijvingen kon ik het nog wel af met papiertjes in een bak. David en Esther waren graag bereid de honneurs waar te nemen.

Verder weg kan bijna niet. Dus een van de speldenkussens gaat een lange reis maken, helemaal naar Australië. Welke kies je, Linda, de vrolijke fel gekleurde, of de lieve roze om het meisje in je levend te houden...

Gisteren ben ik naar de Patchwork en Quiltdagen geweest in Rijswijk. Ik had een aardig bedrag aan geld gekregen en kon het niet laten om dat om te zetten in lapjes en aanverwante artikelen. Bovendien was het om de hoek, nog geen 10 minuten rijden.

Ik heb genoten van de tentoongestelde quilts! vond de opzet ook leuk, zo tussen de winkels door. Daarna heb ik lekker rondgestruind bij alle winkels en ben hiermee thuis gekomen:
Mooie stofjes, een leuk pakket voor een lappenpop en dit:

Wat is dat nou? Nou, de overblijfselen van een Jelly roll.

De ene kant gekarteld, de andere kant de zelfkant. Niet alle stukken zijn even breed, maar voor 16,50 kon ik dit niet laten liggen! Ik zie het al bijna een quilt worden. Maar nee, dat moet nog even wachten... Over wachten gesproken, ik kan niet wachten tot eindelijk de hechtingen er uit mogen. De wond is dicht en de hechtingen trekken... Nog tot dinsdag geduld. Langzamerhand begin ik weer zin te krijgen om te naaien, dus binnenkort zie je vast weer blogjes verschijnen met naai activiteiten.

Linda has won the give away!
I went to a quilt exhibition just around the corner (10 minutes drive) and came home with lovely fabrics, a packet for a doll and the remnants of a Moda Jelly Roll. Some are wider then 2 1/2 inch, some smaller. But this has to wait. Speaking about waiting. I can't wait until my stitches come out, just two more days... Maybe soon you will see some more pics of what I am doing...

5 opmerkingen:

Simone de Klerk zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heerlijk, om jezelf zoveel mooie stofjes cadeau te mogen doen (O: Het ziet er allemaal even mooi uit. Hoe gaat het met je wond? Ziet er wel eng uit hoor )O: Een fijne zondag en alvast een goede week!

Yvonne aka sommeke zei

Hier ook al zo'n super buit uit Rijswijk te zien!

Proficiat Linda!

Linda Robertus zei

Wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik ga voor het felgekleurde speldenkussen hoor, als meisje hield ik al niet van roze ;-).
Ik stuur je een mailtje met mijn adres. Dank je wel!
Groetjes uit Brissy,
Linda

Mama Monique zei

Hè, jammer hoor! Maar wel een paar mooie stofjes heb je weer!

Sandra zei

Gezellig je te zien zaterdag in Rijswijk, mooie stofjes hoor!Sterkte morgen met de hechtingen :0)