maandag 2 februari 2009

Tentoonstelling



Hier in huis heb ik niet veel nieuws te melden, ik ben lekker bezig met allerlei dingen waar jullie allang foto's van hebben gezien zoals hand quilten, tweede badjas naaien, borduren. Maar ik heb nog wel foto's die jullie niet hebben gezien!
In de kerstvakantie ben ik met mijn schoonmoeder naar het Fries Museum in Leeuwarden geweest, naar de tentoonstelling "Quilts - Kunst met een Q", Deze is zeer de moeite waard, alleen al de manier waarop alles werd getoond was super! Je mocht alleen fotograferen zonder flits en ik had geen statief, dus ze zijn niet allemaal even scherp, maar geven wel een goede indruk.
De tentoonstelling werd geopend met een enorme quilt van Kaffe Fassettstoffen aan de grote toren. Die quilt hangt er helaas niet meer, maar meer over de quilt en over wat er nu mee is gebeurd kun je hier lezen. Ook sinterklaas kreeg dit jaar een gequilte mantel om!



There is a exhibition about quilts in Leeuwarden! More to read about the giant Kaffe Fassett quilt on this web log. Sorry for the blurry pictures, I was not allowed to use the flash.

3 opmerkingen:

wilma zei

Oh wat een mooie foto's!!!! Zo mag je mij altijd verwennen!!!

Mama Monique zei

Ik had het bij iemand anders ook al een beetje opgepikt. Leuk om te zien hoor!

Groetje van Mama Monique (Puur Leven)

Sandra zei

Wat een mooie tentoonstelling! Geweldig dat je die hebt kunnen bezoeken!