woensdag 25 februari 2009

Lekker zacht


Kijk eens wat lekker zacht. Een badjas van polar fleeece. Al eerder gezien? Dat denk je maar. Vorige maand maakte ik er één voor Lucas, maar Esther wilde er ook graag één. En deze heeft me echt op de nek gezeten, ik heb de stof al een jaar geleden gekocht. Het voelt echt als een last van mijn schouders dat deze eindelijk af is! Ik ga weer verder met vakantie vieren en lekker naaien... Plannen genoeg en vanavond lekker quiltbee.

Look how soft. Another bathrobe from Polar fleece. Esther had to wait quite long since I bought the fabric about a year ago and I made the bathrobe for her brother first. I am so happy this is out of the way at last. I get room in my head for other projects! I am oof to sew some more. Tonight quiltbee, yippie!

3 opmerkingen:

wilma zei

Erg mooi!! En inderdaad kan ik mij voorstellen dat er een last van je schouders is!! Heb jij mu ook alles onder de pluizen van het badstof??
;o)

Sandra zei

Leuk, heeft Esther er ook één! Hoe was de bee??

Kris zei

Beautiful! Polar fleece dressing gowns are the best!