maandag 23 februari 2009

Kijk eens!


Afgelopen weekend heb ik bij mijn schoonouders lekker de tijd gehad om wat stitcheries af te maken. Ze zijn allemaal bedoeld voor de Butterfly garden quilt... Ik heb één stitcherie met Engelse tekst ook al af, mar ineens bedacht ik dat ik het eigenlijk leuker vind om ze in het Nederlands te maken, dus ik denk dat ik dat nog ga veranderen. Tot ik het zeker weet eerst maar de blokken met bloemen en vlinders borduren!

This weekend at my Parents in law I had time to catch up on some stitcheries. All for my Butterfly garden quilt. I finished one block with the English text too. But suddenly it dawned to me I might prefer the text in Dutch. Until I am sure I will just do the stitcheries without text.

4 opmerkingen:

Hennie zei

Ziet er erg leuk uit de kleuren van je stofjes doen het erg mooi bij elkaar en die stitchery vind ik ook erg mooi.
Groetjes Hennie.

♥Wilma♥ zei

Erg mooi!!!

Sandra zei

Ik vind ze zoo leuk!

Kris zei

What a great idea! Dutch text would be right for you!