vrijdag 6 februari 2009

Even stil


Ha mensen,

je zult even een paar dagen niet te veel van me horen...
Gisteren heb ik een kleine operatie ondergaan. Een vetbult (lipoom) weg laten halen op mijn rechter sleutelbeen. Er zat al een litteken van 14 jaar geleden. Het is al met al een behoorlijke wond en zelfs kauwen doet pijn, handwerken lukt al helemaal niet, dus ik ga even in rust... Tot snel!

I have had a minor surgery yesterday and it hurts a lot. NO sewing, even chewing is painful, so I am off to get a lot of sleep and rest... See you soon!

8 opmerkingen:

Margit zei

Sterkte ermee.

inge zei

beterschap!!!!

Sandra zei

Niks voor jou even een paar dagen verplicht niks doen :0) maar rust maar even uit. Sterkte meid!

anneke zei

sterkte met het herstel. je zoontje lijkt er niet zo mee te zitten...

Hennie zei

Beterschap doe maar even rustig aan het quilten komt wel weer.
Fijn en hopelijk pijnloos weekend Hennie.

Mama Monique zei

Van harte beterschap toegewenst. Dat je snel weer op mag knappen.

Jantine zei

Dit is een foto van de zomervakantie, maar de enige waarop ik slapend sta...
Het gaat al weer een stuk beter, ik kan al weer borduren! Zolang ik maar niet te veel kracht zet of te grote bewegingen maak! Dus mijn Amish borduurwerk vindt dit helemaal geen vervelende periode...

Kris zei

Sleeping is the best thing after surgery, even minor surgery! Hope you are feeling much better now!