dinsdag 17 februari 2009

Eindelijk weer eens QD


Debbie was hier gisteren om te leren hoe je hoeken met meer dan 4 stofjes aan elkaar moet naaien zonder een gaatje in het midden te krijgen. Ze bleef gezellig een poosje oefenen en had het al snel te pakken. Maar als zij zit te naaien dan kan ik niet niks doen. Donderdag tijdens de bee waren ze al tevoorschijn gekomen, mijn blokken voor mijn Quilted Diamond. En daar heb ik lekker verder aan zitten naaien. 's avonds met mijn mini-ijzertje de naadjes goed gestreken, dat valt niet altijd mee, vooral niet bij het mandje. En zie je de vlindertas die ik in Oktober kreeg van de Secret Angel Swap? Die is lekker dik gewatteerd en een super bergplaats voor mijn strijkijzertje.

Debbie was here yesterday to learn to sew corners with more then 4 fabrics without getting a hole. She sat there practicing and was doing a good job. I had to sew with her! So I got my Quilted Diamonds (which came out of the bag last Thirsday at the bee) and sewed along...
See the bag Kris gave me in the Angel swap? It is a perfect storage place for my little iron as it is padded!

Geen opmerkingen: