donderdag 15 januari 2009

Workshops

Al voor de zomervakantie heb ik een keer geblogd over eventuele cursussen of workshops die ik wilde gaan doen dit jaar. Daarop heb ik een aantal reacties gehad. Eén van de verzoeken was om cursussen in de avond. Dat zie ik op dit moment niet zitten. Ook omdat je dan twee avonden moet plannen voor wat je in één dag ook kunt doen. Dus voorlopig ga ik voor maandag of donderdag tussen 10 en 15 uur!

Ik wil de volgende workshops gaan doen:
Log cabin kippen
Leuk voor de pasen! We kunnen kippen, hanen en kuikentjes maken! Deze foto is van de kippen die ik jaren geleden maakte. Sorry voor de wazige foto, maar de kippen zijn allemaal ergens anders onderdak inmiddels, dus ik kan geen nieuwe foto maken (en hoog tijd dat er ook bij mij een paar nieuwe komen!). De kippen worden op rasterquick genaaid. Als iedereen éne of twee gele stofjes koopt en er stroken van snijdt, dan kunnen we de stroken onderling ruilen en hebben we allemaal een kip (of haan of kuiken) met heel veel verschillende stofjes.
Donderdag 5 of maandag 9 maart 2009.
Kosten: 10 euro. Daarvoor krijg je een lunch en rasterquick voor één kip (en kuikentje) om op te naaien. Stofjes zelf meenemen!

Speldenkussendag
Gezellig met elkaar speldenkussens maken in alle soorten en maten. Ik heb diverse patronen, waaronder de lotusbloem, log cabin, een muis. En ook nog een heel boek met de meest geweldige voorbeelden.
Donderdag 5 februari of 16 april.

Zin om mee te doen? Ik hoor het wel. Als er voldoende belangstelling is voor een speldenkussendag op maandag, dan kan ik daar ook wel een datum voor prikken! De dag gaat door bij minimaal 3 aanmeldingen!

This is a blog about some workshops I am going to organize... sorry, no translation.

1 opmerking:

anneke zei

maandag en donderdag zijn m'n werkdagen... maar anders zou ik het denk ik nog niet zien zitten helaas.
je cursusaanbod ziet er leuk uit: ook de prijs is heel vriendelijk.

succes ermee