dinsdag 13 januari 2009

Van alles en nog wat



Gisteren was een heerlijke rommeldag. Ik heb het gevoel dat ik heel veel gedaan heb! Wat allemaal? Tja, wat zal ik eens noemen.
Afwassen, onze vaatwasser heeft het begeven, en ik vond het nog heerlijk relaxend ook.
Fitnessen, naar de tandarts, gesprekje met mijn directeur, langs de apotheek, langs een kennisje die ik telefonisch niet te pakken kreeg.
Klacht ingediend over niet goed functioneren van mijn schuifpui.
Strijken, nee, geen kleding, quiltblokjes! Blokjes van de mysterie van Bonnie!
vierkantjes opruimen in de map voor een charmquilt.
Ondertussen een luisterverhaal luisteren.
Een top voor een kussen met lijmspray sandwichen.
Een paar machine genaaide quiltnaden weer uithalen omdat ik niet tevreden was. Ben nu hard aan het piekeren hoe het wel moet, maar ga pas weer beginnen als ik het zeker weet, want al dat tornen is ook niks.
Beginnen met het sandwichen van een klein quiltje dat ik ooit met de hand wil quilten en dus rijg ik het ipv lijmspray (wordt te stug) of veiligheidsspelden (vind ik niet zo handig in mijn ring).
Boek lezen.
Kinderen uit school halen, eten koken, kids naar bed brengen, voorlezen (drie keer!)
Computeren, meer dan me lief was, ik wilde een gadget toevoegen aan mijn blog en toen was ik ineens mijn drie kolommen indeling kwijt. Ik kon niet op de site komen waar stond hoe dat moest en eerst ook mijn oude download niet vinden. Het is weer goed gekomen zoals je ziet, maar daar ging mijn naaiavondje...
Vroeg naar bed met een boek, maar het verhaal kreeg me te pakken dus dat lichtje ging wat te laat uit!

I had a lovely day yesterday. I have done so many things! Like what? you really want to know? Well...
doing the dishes as our dishwasher broke. Going to the fitness, an appointment with the dentist, appointment with my boss, going to the apothecary, making some phone calls.
Ironing some quilt blocks for Bonnies mystery.
Ripping some quilted seams.
putting away blocks for a charm quilt.
Listening to a book.
Reading a book.
Sandwiching a cushion top with glue spray and starting on sandwiching a little doll quilt (Amish style) by hand.
Get the kids from school, cooking dinner, put the kids to bed and spending too much time behind my PC as by mistake I lost my proper blog layout... But as you can see, I have found it in the end. But gone was my sewing night!
And last but not least, once in bed my book took hold of me and I made it a bit too late.

3 opmerkingen:

Wilma zei

Ik zag gisteren je hexjes staan...
En ik maar nadenken wel blog heeft Jantine nu ook alweer!!!

Gevonden.... SCHITTEREND!!!

anneke zei

je hebt zeker veel gedaan! het zijn misschien kleine dingen, maar ze moeten wel gebeuren en zo opgeschreven zie je zelf dat het best veel is!
leuk quiltkussen.

schaatsen heb ik het afgelopen weekend ook geprobeerd, het viel me toch tegen... maar nu dooit het alweer en kun je je het ijs al bijna niet meer voorstellen.

groetjes

Cybele's patch zei

Je dag leek goed gevuld. Wat is dit een vrolijk quiltje.
Zag dat je je hebt aangemeld voor de Hexagon Quilt Along. Misschien sluit ik me eerstdaags ook aan. Eerst nog even "een paar" andere dingen afmaken.