vrijdag 23 januari 2009

Tag


Het was te verwachten dat deze "tag" mij ook een keer zou raken ;-).
De regels van deze tag zijn:
@neem uit je vierde fotomap de vierde foto en plaats die op je blog
@stuur de tag door naar vier medebloggers
Ik was van plan alleen mijn quiltmapje te pakken, maar toch even kijken wat de vierde map in het totaal mij bracht. Deze is te leuk om jullie te onthouden. Vorige winter was ik mijn boek kwijt, ik was halverwege, het was een heerlijk boek en ik wou zo graag verder lezen... Na een hele tijd zoeken viel ineens mijn oog op mijn boek. Door zoonlief in de hijskraan gehesen!
Ik "tag" Kris, Margit, Wilma en Cheryl

It was to be expected. This tag hitting me;-)
Take the 4th picture in your 4th map and show it on your blog. Then tag 4 more persons to do the same! I was going to get a picture of my quilt maps, but no, I couldn't wait to show you this picture. It was made last winter. I was halfway through this book and really looking to get on with it. I have been looking for ages, really everywhere I could imagine I had had it and suddenly it hit my eyes! Here it was!
The 4 persons who have to do the same are Kris (it will give you a reason to blog ;-) ), Margit, Wilma and Cheryl!

Geen opmerkingen: