zondag 18 januari 2009

Really finished!


Eindelijk! Deze is nu echt af! Geldt als eerste affo voor januari... Al op 1 januari was ik klaar met de binding, maar ik had het maken van een label uitgesteld omdat ik nog een leuke naam wilde verzinnen. Maar uiteindelijk ben ik toch bij Orange Crush gebleven. Deze keer heb ik het hele label geborduurd en toen vastgenaaid. Gisteravond om een uur of 11 het laatste steekje gedaan...

Fotograferen had nog wat voeten in de aarde:

DH liet hem al snel vallen omdat zijn armen te moe werden
DD had er ook wat moeite mee...

Finally I finished my Orange Crush. The binding was finished the first of January, that is why I dared to get into May Britt's challenge, but the label was a challenge itself. I have been thinking about another name, but somehow just Orange Crush seemed the best! I stitched the whole label and finally got it on the quilt at 11 pm last night!
Taking a picture was a huge effort:
DH dropped the whole thing after the first picture and DD got some heavy arms too.

3 opmerkingen:

May Britt zei

This quilt is beautiful. Congrats on the finish.

Sandra zei

Goed gedaan Jantine, je 1e affo in 2009! Werkt wel hè zo'n stok achter de deur :0)

Inge Slaats zei

Hoi Jantine,

Ik heb net bij de kletsers je Orange Crush bewonderd en bedacht toen dat ik maar eens naar je blog moest gaan. Ik ben hier nu voor de eerste keer en vind het erg gezellig! Je Orange Crush is een beauty! De kleuren, het patroon: geweldig!
Ik zal hier eens wat vaker komen kijken.

Groetjes,
Inge uit Eindhoven