zaterdag 10 januari 2009

Hexagons


Deze week kwam ik een heel leuk blog tegen. Helemaal over quilts met hexagons. En iedereen die deze maakt mag mee doen en zijn verhalen vertellen en zijn foto's laten zien. Ik heb me direct aangemeld, want tussen de bedrijven door vind ik het heerlijk om aan hexagons te werken, vooral bijvoorbeeld tijdens lange autoritten op de snelweg. Zodra we de binnenwegen opgaan moet ik mijn doosje dicht doen. En wat dacht je van wachten bij zwemlessen, sport, wachtkamers enz. Een klein doosje met malletjes, speldenkussen, schaar, klemmetjes, een klein blikje voor afgeknipte randjes en draadjes, garen en stofjes kan altijd mee! Kijk maar eens op The Great Hexagon Quilt-along! Ik zal er zo eens een goede foto van deze quilt opzetten...


I stumbled on this fabulous website: The Great Hexagon Quilt-along!. Everyone who likes to make hexagon quilts is welcome to join. So I did! II love to make then during long motorway trips, waiting at music lessons, swimming lessons or waitingrooms... A tiny box with papers, pincussion, thread, scissor, little clips a tiny tin for snippits and fabrics is easy to bring along!

3 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Zeker een leuk blog! Maar 'k ga toch maar niet meespelen, volgen lukt wel! ;-)

Elly zei

Bedankt voor je reactie. Leuk.
Wat een leuke site heb je. Wat heb je al ontzettend veel mooie dingen gemaakt. Heel erg leuk. Tot ziens. Hartelijke groeten Elly

Sandra zei

Heb nog niet gekeken, bedankt voor de tip. Ga er straks met een kopje thee voor zitten want die hexjes blijven wel m'n naam roepen!:0)