donderdag 1 januari 2009

Een nieuw jaar


Ik wens jullie allemaal een gezegend, goed, gelukkig en geïnspireerd 2009.

I wish you all a blessed, good, happy year, full of inspiration! (sorry, in Dutch all these words start with the same letter)


Wij hebben oud en nieuw gevierd met vrienden. De kinderen hebben hun eigen pizza's belegd, die daarna extra lekker smaakten. BJ kookte voor ons een heerlijke maaltijd, waarvan ik zo lekker heb gegeten dat ik ben vergeten er een foto van te maken. Daarna was het tijd voor spelletjes en Mr. Bean kijken.
Nieuwjaarsdag hebben we uitgeslapen en 's middags hebben de kinderen geschaatst. Esther is inmiddels zo groot dat ze mijn schaatsen aan kan, en eerlijk gezegd zijn mijn voeten er te groot voor geworden (ik kreeg ze toen ik 18 werd, geloof ik). Wat was dat een tijd geleden, dat we op natuurijs hebben gestaan. Genieten!
We celebrated New Years Eve with friends in our house. The kids made their own pizza's en BJ cooked us dinner. It tasted so good I completely forgot to take pictures of that...
Today we went to the woods nearby where the kids skated. Esther fits into my skates (my feed have grown bigger since I was 18 ;-(.) It was about 6 years ago we skated on real ice! What a day to start the new year with!

2 opmerkingen:

Yvonne aka sommeke zei

Hé Jantine, 'k wil je ook een SUPER 2009 toewensen!

inge zei

gelukkig nieuwjaar!