dinsdag 6 januari 2009

Alweer dinsdag

De kerstvakantie is weer voorbij, het gewone leven begint weer. En voor je het weet is er een maand voorbij en ik moet toch echt iets afmaken deze maand ;-). De kerstvakantie heb ik gebruikt om twee tops af te naaien, de eerste is nu sandwich klaar maar wacht tot er weer wat veiligheidsspelden vrij zijn. De tweede wacht op een paar applicaties. Een derde wacht tot het niet meer zo koud is op zolder en ik kan machine quilten.
Deze quilt maakt het meeste kans, daarvan naaide ik de afgelopen weken de bies tegen, nu alleen het label nog. Maar ik zit met een verkrampte rechterschouder/nekspier, (te veel hand quilten achter elkaar afgelopen vrijdag), dus dat moet nog even wachten. Naaimachine werk lukt wel, dus ik ga snel verder met stap 1 van Double Delight. Of misschien... nee dat verklap ik nog niet.

After the holidays normal life has made a start. En before you know January is over and I have to have something finished before that. I used the holidays to finish 2 tops. The first one is ready to be sandwiched, but waits for the safety pins who are in another quilt. The second one needs some appliqué. Their is a quilt ready to be machine quilted, but it is too cold upstairs. The last quilt makes the most chances, I finished the binding, just need to stitch the label! But I have a sore shoulder and neck due to too long hand quilting last Friday, every time I use it too much I get cramps... So machine work is the only option, I will go on with step 1 of Double Delight! Or maybe.... no I am not going to tell yet!

2 opmerkingen:

Margit zei

Je hebt het er maar druk mee...

Yvonne aka sommeke zei

Binnenkort zien we hier enkele schitterende Affo's dus? ;-)