dinsdag 30 december 2008

sssttt...


Elke keer als ik langs mijn slaapkamer loop zie ik dit.... mijn allereerste quilt. Er moet nog steeds een deel van de rand gequilt worden, de bies zou ik er nu anders aan zetten en toch ben ik er reuze trots op. En het slaapt lekker... onder je eigen quilt.

Every time I pass our bedroom I see this... My very first quilt. I still have to do quilting in the border, I would sew the bias on differently now, but I am very proud of it. And it sleeps soundly underneath!

6 opmerkingen:

anneke zei

ziet er gezellig en in deze koude dagen helemaal lekker warm uit!
op mijn LTP (lange termijn planning) staat ook nog wel zo'n groot project, maar mijn eerste planning is een 1-persoonsbedquilt en dat wordt al een echte uitdaging...

leuk je hier te 'ontmoeten', fijne dagen en Gods zegen voor het nieuwe jaar gewenst

Sandra zei

Wat is die mooi Jantine, die kende ik niet. Je 1e quilt blijft altijd dierbaar al zou je nu dingen anders doen. Fijne jaarwisseling!

Kris zei

It's beautiful Jantine! Happy new year! Hope you have a wonderful 2009.

maya zei

Ik lees je blog altijd met veel plezier en wens je een gelukkig en creatief 2009!

Puur Leven zei

Hoi Jantine,

weet niet meer via welke weg ik bij je binnen ben komen vallen, maar vind dat je een leuke weblog hebt. Vind je het goed als ik een link op mijn pagina zet? Zou graag nog eens bij je langs willen komen.
En wat je eerste project betreft? Wow! Hoop ook een keer zo'n mooi eerste project te mogen maken.

Puur Leven zei

P.S. mag ik een heel klein stukje van deze foto (alleen een paar sterren) gebruiken op mijn weblog als voorbeeldplaatje bij mijn tekst? Zou het graag in mijn volgende blog willen plaatsen.