woensdag 3 december 2008

Fabric Baskets


Overal in blogland heb ik ze al zien verschijnen. De fabric baskets zoals ze op Pink Penguin staan beschreven. Ik wsa al een tijdje op zoek naar een aantal bakken of mandjes om lapjes en dergelijke in te doen die ik nog op maat moest snijden of gewoon opruimen. Maar nergens in mijn naaikamer is nog plek voor een plank, zeker niet vlak bij mijn werkblad. Vorige week kreeg ik een goed idee! Een handdoek beugel kan er wel aan die muur hangen. En dan hang ik daar met haken een aantal stoffen mandjes aan om alles in te gooien! Kan ik tegelijk wat stoffen gebruiken die ik zo mooi vind en waar ik niet zo goed een doel mee weet! Ik ben aan het naaien gegaan... De twee grootste manden zijn van 2 en een half inch vierkantjes ipv 2 zoals in de beschrijving staat en ik vind het een super mooi maatje! Het kleintje is van 1 en een half inch vierkantjes en niet groter dan een theekopje. De hengsels zijn ook wat te lang, maar het is wel een schatje!
I was looking for some boxes or something to put in fabrics I had to sort out, cut in the right sizes of just put away. I did not have room for another shelf, but last week I got an idea! I could hang a towel bar with hooks and fabric baskets, so I went away and used up some fabrics I loved and didn't want to cut too small. The big baskets are one size bigger then the tutorial on Pink Penguin (2 1/2 inch) which turned out to be a great size! and the small one is smaller (1 1/2 inch) which turned out to be the size of a mug. I just feel the handles are too long.

4 opmerkingen:

Sandra zei

Dat is vast handig voor al die restjes en het staat nog gezellig ook!

Kris zei

Lovely fabrics! Beautiful baskets!

Cheryl zei

Great job!!!!!

inge zei

heel leuke mandjes!