maandag 22 december 2008

Daar ben ik weer!

Het is gelukt, ik heb Bonnie in levende lijve ontmoet! Mijn Orange Crush had ik meegenomen. De bies zit er al aan, hij moet alleen nog omgenaaid worden. Ik wou dat Cheryl hier was, die schijnt dat leuk te vinden;-). Het was erg leuk om even met haar te praten, jammer dat er niet meer tijd was. MAar er wilden meer mensen nog even met haar praten en bovendien had ik niet zo veel contant geld meer voor de parkeermeter en mijn chipknip was leeg :-(.

I finally met Bonnie and showed her my Orange Crush! I had the binding on, just need to sew it backwards, Wish Cheryl was here, she likes that ;-). I talked to Bonnie for a little while! I was sorry we didn't have more time, but she had people in a row to sign her book and I was short of cash for a parking ticket, so I had to head back to the car.

De rest van het weekend was heerlijk! We hebben geslapen, gewinkeld, heerlijk geluierd met een boek op bed (mochten tot 17.uur in onze hotelkamer blijven op zondag), ik heb nog wat zitten appliceren en we hebben het weekend besloten met een strandwandeling, de foto's zeggen genoeg...We had a great weekend. We slept, shopped, relaxed (we could stay until 17h on Sunday in our room) read a book, I sewed a little and we ended our weekend with a stroll on the beach. I bet the pictures say enough.

1 opmerking:

Kris zei

Beautiful photos Jantine. It looks lovely!