woensdag 24 december 2008

Aanrommelen in huis


Het is heerlijk vakantie. Ik geniet van aanrommelen in huis en niet al te veel dingen die moeten. Kerststress? Wat is dat, ik heb er echt geen last van. BJ heeft het eten georganiseerd en bovendien zijn we veel in de kerk. De verhalen die ik moet vertellen bereid ik tussen de bedrijven door wel voor.
Dit is wat ik heb gedaan met mijn fabric baskets. Een wand waar geen plank aan kan hangen omdat er een schuifdeur achter zit is zo toch functioneel gemaakt. Een mandje voor te strijken lapjes, een mandje voor te snijden restjes. Ik ben nog steeds aan het reorganiseren in mijn naaikamer. Omdat wij veel last hebben van zilvervisjes en papiervisjes ben ik langzamerhand al mijn kartonnen dozen aan het vervangen voor plastic. Elke maand een paar, dan tikt de aanschaf van de dozen niet zo aan...
En al luisterend naar een spannend luisterboek (Saskia Noort, "Terug naar de kust") kon ik het niet laten om te beginnen met een nieuw projectje... De stroken hangen al twee maanden gestreken te wachten, daar moest wat aan gedaan worden ;-)


I enjoy our Christmas holidays! No alarm in the morning and lots of time to hang around and do whatever I fancy. Christmasstress? Not with me. Food is organised by DH and we will have lots of time in church! I willl have to tell a story twice, but I prepare them in between all other things.
This is what I did with my fabric baskets... I hang them on a wall where a shelf would be to heavy. Besides that I am reorganizing my sewing room. I am replacing all card boxes with plastic ones since we have a lot of trouble with a kind of bugs that love paper...
While listening to a book on CD I couldn't help but start a new little project. Had those fabrics hanging for two month!

1 opmerking:

Kris zei

Yuk to bugs! I love Christmas too. I am the cook, but I take things easy and don't stress.