woensdag 19 november 2008

Deadline


Misschien was ik afgelopen weken wat stil, maar ik had een deadline te halen! Vandaag is een lieve vriendin jarig en ik maakte een quilt voor haar (Mijn OTR). En die moest natuurlijk af! Hij is niet zo intensief gequilt als ik zou willen, maar af is af. Het is gelukt, gistermiddag om 5 uur zat de bies er om, met de naaimachine vastgenaaid (Zie detailfoto)! Vanmorgen heb ik hem overhandigd, dat ging niet helemaal zonder traantjes...


It might have been a little quiet on my blog, but I had a deadline! Today is the birthday of a dear friend and I wanted to give her my OTR as a present. I made it! yesterday at 5 pm I finished the binding. And yes, I sewed it on by machine (see detailed picture)

4 opmerkingen:

Sandra zei

Goed zeg dat je 'm hebt afgekregen, het is een prachtig kado!

Margit zei

Wow, hij is echt mooi. Was deze nou voor Willemieke? Dan kan ik hem vanavond even van dichtbij bewonderen...

Margit zei

Ik heb em gezien. Hij is echt prachtig!!

Judith zei

wow wat prachtig zeg! wat een supercadeau!