vrijdag 21 november 2008

Cadeautjes



Deze twee borduurtjes zijn de afgelopen week de brievenbus ingegaan op weg naar verre bestemmingen; bedankjes! Zo en nu ga ik lekker blogjes lezen, mijn zieke lijf (griep) heeft nergens zin in... hoewel, af en toe wat steekjes op de bank en een kwartiertje achter het machientje dat lukt nog net... Zien wat ik nog meer af krijg komende weken.
Ik heb het voornemen te proberen nog een en ander af te krijgen voor 2009. In 2009 wil ik een lijstje gaan toevoegen aan mijn blog van wat ik af heb gekregen... Ik kan natuurlijk ook alles bijna af laten liggen en dan de laatste steekjes in 2009 doen en zeggen dat ik ze af heb gekregen... ik kan natuurlijk ook nu zo;n lijst gaan toeveogen, ja dat ga ik maar doen!
These two stitcheries went overseas with the postman as a thank you for two persons. And no, I am not going to tell who... I feel a bit unther the weather, so Hanging on the couch or behind my Pc is about all I manage today. Maybe a stitch here and there inbetween naps ;-).
I plan to finish a lot of almost finished projects... Maybe I should wait with the last stitches until 2009 as I want to add a finished objects list in 2009. Or... I can add this list just now, yes, that is what I am going to do!

2 opmerkingen:

Anita zei

Mooie lijst, maar ik zou de dingen wel willen kunnen aanklikken om ze te zien!

En wat is je OTR schitterend geworden!

Anita

Jantine zei

U vraagt, wij draaien! Ik heb de lijst zo aangepast dat je als je er op klikt op het betreffende blogje komt!