donderdag 6 november 2008

Butterfly garden


Op deze quilt ben ik helemaal verliefd geworden! Die moet ik gewoon maken. Ik kan niet wachten met beginnen.... Dus heb ik dinsdag stofjes gekocht. Voor het eerst in mijn leven een "Jelly Roll", Portobello Market van Moda. En nog wat stofjes uit de serie Prairie Paisley, nee ik weet zo gauw niet van wie. Maar hier is een foto. Inmiddels zijn de stofjes al gewassen en tussen het machine quilten door ben ik vandaag begonnen met een en ander te snijden... De stitcheries van een heel patchwork blok ga ik door echte patchwork blokken vervangen, de rest natuurlijk borduren.

I fell in love with this quilt, just can't resist it! So I bought fabrics on Tuesday. A jelly roll for the first time in my life, it is Portobello Market from Moda, and some matching fabrics from Prairie Paisley. So the fabrics are all washed and in between the machine quilting I started cutting this afternoon. The patchwork block stitcheries will be replaced by real patchwork blocks, the other stitcheries I will stitch off course!

4 opmerkingen:

wilma zei

Wat een heerlijke om aan te beginnen!! Ik heb hem hier ook liggen maar ja eerst wat af....

Yvonne aka sommeke zei

Hmmmm.... de stofjes die je koos zijn in alle supermooi!
Ik ben benieuwd naar jouw Butterflies!

Kris zei

I love this quilt too Jantine! Leanne Beasley is such a brilliant designer! Your fabrics look lovely, I can't wait to see your progress.

inge zei

whaw, heel mooie stofjes voor een supermooie quilt! dat kan dus niet verkeerd lopen!