woensdag 12 november 2008

Award


Ik kreeg vandaag een award! Van Linda, een quiltvriendin die vlak na onze kennismaking naar het andere einde van de wereld vertrok!
Regels: Je mag deze award aan 5 mensen geven; 4 van hen moeten je blog trouw lezen en een aan de andere kant van de wereld wonen. TJa, en wie kies je dan, ik dacht gelijk: Sandra, maar dat is een quiltvriendin van beide en ja, zij heeft dezelfde award gekregen, dus gauw verder zoeken:
Ik kies voor Margit, Kris, mijn Secret Angel, Yvonne (die overigens tijdelijk zonder PC-tje zit, wat zal dat moeilijk zijn!) en Inge, die al langer heel trouw meelezen! En dan natuurlijk die ene persoon aan de andere kant van de wereld die mijn blog nog niet zo lang volgt, dat kan niemand anders zijn dan Cheryl die mij pas sinds een week als echt persoon kent, daarvoor was ik haar secret angel!


Today I received an award from a quilting friend who moved to Australia just after we met! Here are the rules:
- Five people are allowed to receive this award: four dedicated followers of your blog and one who is new to your blog and lives in another part of the world.
- Please link back to the person who gave you this award.
So I thought of Sandra, but she got the same award from Linda! Then it must be Margit, Kris (my secret Angel), Yvonne (who is without PC, that must be hard!) and Inge, who all read with me for quite a while! And a recent follower of my blog, who else would that be than Cheryl who doesn't know me in real person other than her secret Angel for more then a week or so! For the links see Dutch text!

2 opmerkingen:

inge zei

wat leuk, dank je wel!

Yvonne aka sommeke zei

Hé Jantine, dank je wel!
PC'tje doet het weer, nog véél bij te lezen nu.