dinsdag 11 november 2008

Angel Swap; laatste keer


Omdat Cheryl al haar cadeautjes heeft ontvangen kan ik eindelijk ook het laatste cadeau dat ik stuurde nog laten zien! ik was nog even bang dat het heel lang zou gaan duren omdat ik het per ongeluk met "economy" had verstuurd en dan gaat het per boot. Maar het viel erg mee!
Because Cheryl has received her final present I can show you the bag I made for her! i used Deftls blue fabrics as we live on the border of the city Delft and they are typically Dutch! I send it economy by accident and was afraid it would take ages to the USA, but it has arrived already!

3 opmerkingen:

Margit zei

Ik heb natuurlijk even op de site van Cheryl gekeken en het is zo leuk om te zien hoe blij ze ermee was. Wat een leuk idee is dit, dat Angel Swap.

Sandra zei

Als ik de blog van Cheryl zie, dan zijn dit ook echt helemaal haar kleuren. Dat heb je goed uitgekozen ;0)
Super dat ze er zo blij mee was!

Linda zei

Hoi Jantine,
Ik heb je een award gegeven! Kijk even op mijn blog voor de details.
Groetjes,
Linda