woensdag 22 oktober 2008

Ze doet het!



Vorige winter al zag Esther mooie lapjes en wilde wel dat ik een kussen voor haar naaien zou. Toen meldde ik haar dat dat dan voorlopig nog niet aan de beurt was en dat ze het zelf maar moest doen. Ze ging uitgebreid aan het snijden van vierkantjes. Ook heeft ze een ontwerp gemaakt welk vierkantje waar moest, maar daar bleef het bij. Ik weet niet hoe vaak ik haar wel niet heb aangeboden dat ze wel op mijn naaimachine mocht! Maar ze had nooit zin.
Tot gisteravond. Net toen ik me na het sporten uitkleedde om eens lekker in bad te zakken met een boek kwam ze melden dat ze zin had in naaien. Terwijl het bad volliep had ik nog net tijd om haar wat instructies te geven... Eerst maar eens oefenen op een paar oude lapjes, gas geven ed... En daar ging ze.

Last winter Esther started cutting squares for a big pillow! She even made a design for the pillow. But every time I offered her she could sew on my machine, she didn't want to. Until last night! Just when I was filling a warm bath for myself she came telling me she wanted to sew. While my bath was getting full I had time to get her started and she did some practicing!

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Bravo voor Esther, een quiltster in spé!