dinsdag 14 oktober 2008

Tassentas


Hebben jullie deze tas wel eens gezien? Die heb ik twee jaar geleden gemaakt, vlak voor de zomervakantie. De tasjes op de buitenkant zijn vakjes. Maar omdat mij dat niet zo praktisch leek, heb ik er aan de binnenkant ook vakjes in gemaakt.
Naar aanleiding van hetzelfde patroon ben ik nu met de stitcheries en de Delfts blauwe stoffen nog een tas aan het maken voor mijn Angel in de USA. Hij is bijna klaar en dan mag je natuurlijk het resultaat bewonderen!

Ever seen this bag? I made it two years ago. I alternated it with inside pockets. A similar one is going to my Angel in the USA, it is almost finished. Will show you a picture as soon as it has arrived!

1 opmerking:

Sandra zei

Ik geloof niet dat ik die weleens gezien heb...Wat ben je toch handig: Even het patroon aanpassen met vakjes aan de binnenkant! Je Angel vindt 'm geweldig, dat weet ik nu al :0)