vrijdag 24 oktober 2008

Patroon winnen?

Vandaag was ik in Rotterdam op de Handwerkbeurs en heb staan watertanden bij verschillende patronen van Hugs'n kisses. En toen ik thuis kwam zag ik dat ze ook nog patronen weggeeft... Welke is het mooist?
Deze?
Of deze?
of...
of...
of...
Als ik heel eerlijk ben dan vond ik de vorige het allermooist! Welke, vraag je? Nou, kijk maar:

Helen from Hugs'n kisses released new patterns and she has a give away? Which ones? See pictures between my dutch part. The last one is not in the give away, but that is the one I like best!

2 opmerkingen:

Anita zei

de eerste!

Kris zei

Lol! I love Helen's patterns too. I did a class with her last weekend. I am so lucky. I got to see the ginger spice quilt in real life (the last quilt in your post), it is really lovely!!!